درصورتی که از اس ام اس برای تأیید پرداخت خود استفاده می کنید اما اس ام اس دریافت نمیکنید در این آموزش با ما همراه باشید.

برای گزارش و حل مشکل موجود بایستی به پشتیبانی وب مانی تیکت بزنید . برای این کار وارد برنامه وب مانی کیپر کلاسیک خود شوید . وقتی نرم افزار در حالت آنلاین قرار گرفت ، در کنار ساعت ویندوز روی آرم مورچه زرد رنگ راست کلیک کنید و از منوی Help گزینه Send problem report را در شماره ۳ انتخاب کنید.

صفحه تیکت پشتیبانی وب مانی در مرورگر اینترنت شما باز می شود . در کادر شماره ۱ گزینه پشتیبانی فنی وب مانی انتخاب شده است. عنوان در خواست خود را بایستی در کادر شماره ۲ بنویسید. متن پیام را در کادر شماره ۳ تایپ کنید و برای ارسال تیکت خود روی دکمه Send در شماره ۴ کلیک کنید.

در نوشتن پیام و درخواستتان و عنوان تیکت دقت کنید. می توانید از قالب آماده زیر استفاده کنید:

Dear Sir/Madam
I am [NAME] owner of WMID: [WMID] and mobile number [MOBILE]
When I want to transfer funds and do other operations, I can’t receive SMS codes and finish my operations.
I’m going to disable “Confirmation with SMS Code” but I can’t , because it needs SMS code for confirmation too.
I wish replace SMS Code System with Voice Channel System for me. Voice channel system works with no error in Iran.
Sincerely [NAME]

تنها بایستی به جای [NAME] نام خود را و به جای [WMID] شناسه وب مانی و به جای [MOBILE] شماره تلفن همراهتان را بنویسید.

توجه : چنانچه بعد از گذشت مدتی پاسخی به تیکت شما داده نشد متن پیام نوشته تان را با عنوانی مناسب به آدرس ایمیل integration@webmoney.ru ارسال کنید.

هنگامی که کانال صوتی فعال شود می توانید برای عدم دریافت اس ام اس از وب مانی به قسمت تاییدات (Confirmation) وب مانی بروید و تایید با SMS را غیر فعال کنید.

کاربران وب مانی مینی

چنانچه کاربر وب مانی مینی هستید و به کیپر کلاسیک دسترسی ندارید میتوانید از طریق قسمت پشتیبانی وب مانی برای ارسال تیکت اقدام کنید. جهت این اقدام ، به سایت پشتیبانی وب مانی به آدرس support.wmtransfer.com بروید.

در صفحه ای که ملاحظه می کنید روی دکمه تیکت جدید (New Ticket) در شماره ۱ کلیک کنید.

در صفحه جدید باز شده ، نوع درخواست خود را در کادر شماره ۱ انتخاب کنید. برای غیر فعال کردن اس ام اس ، به بخش پشتیبان فنی وب مانی پیام ارسال می کنیم. در کادر شماره ۲ نحوه پاسخگویی وبمانی را انتخاب کنید که آیا توسط وبمانی کیپر پاسخ شما ارسال شود و در پیام های وب مانی آن را مشاهده کنید و یا اینکه به آدرس ایمیلتان ارسال شود . با انتخاب نوع پاسخ گویی روی دکمه Next در شماره ۳ کلیک کنید.

در صفحه ارسال تیکت که در قسمت اول آموزش نیز توضیح داده شد ، عنوانی مناسب و متن پیام را در کادرهای مربوطه درج کنید و آن را ارسال کنید.